január 02, 2010

Újévi köszöntő

Zorro kedves bejegyzése után én is kedvet kaptam egy kis nosztalgiázásra, ezért a 2010-es év első bejegyzéséhez bedobok két fotót, amik - kapaszkodjatok - 20 évvel ezelőtt készültek. 1990-ben jelent meg az a Nils Holgersson füzet, amit a képen a kezemben tartok, és ami után húgom szemmel láthatóan ácsingózik.


A másik fotóról pedig szintén az derül ki, hogy mekkora hardcore Nils Holgersson fan voltam. Ha jól emlékszem - bár az emlékszem szó az én számból mindig viccesen hangzik -, akkor ez a kép általános suli első osztály farsangján készült, még otthoni "főpróbán":


Hagyok időt a látottak megemésztésére.. :)

Végül pedig a következő decemberi agymenéssel kívánok minden kedves olvasónak és idetévedőnek sikerekben gazdag boldog új évet.


Vonalrajz és szöveg: én; 2009.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése